man mineviisam man mineviisam
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

پیوند روزانه

هاست لینکوس
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


man mineviisam

rooman
پست هفتم
موضوع: <-PostCategory->

چشامو کم کم باز کردم وا این جا دیگ کجاس؟اهان شبیه ب بیمارستانه خدا خیرش بده کی منو اورد بیمارستان ؟یکم سرمو این ور واون ور اتاق چرخوندم ک دیدم ی چیزی گذاشتن شبیه زنگ ایول یعنی این از همون زنگاس؟

زنگو ی ده دوازده بار زدم ول کن بابا حتما خرابه تا خواستم برای اخرین بار زنگو بزنم یکی پرید تو

-چی کار میکنی خانوم بسه دیگ فهمیدیم

بعدم اومد تو یکم مهربون تر شد

-ب هوش اومدی عزیزم؟

-پ ن پ رو حالت اسکرین سیورم ی لگد بزن ب هوش بیام

اه دختره خنگ

ی لبخندی زد واومد سرمم رو چک کرد

-ساعت چنده؟

-ساعت 9شبه

-جدی کی منو اورد؟

-من

سرمو چرخوندم سمت صدا خود لعنتیش بود تو روح مبارکت عزیزم

-شما منو ترسوندی؟

-فک نمیکردم انقد ترسویی

ی پوزخند زدم لعنتی فک کرده کیه؟

-از ساعت 6 تا الان معطل تو شدم

وا انگار من گرفتمش میگم ترو خدا بیا مواظب من باش پرستاره از اون اتاق کوچولو ک دور وورشو با پرده پوشونده بودن رفت بیرون

-مجبور نبودی!!!!

اومد نزدیک و نزدیک تر کاملا خشم رو میشد ازتو چشماش خوند :چی گفتی؟

ولی من پرو تر از این حرفا بودم

-مجبور نبودید اقای تهرانی !!!

اومد جلو گلوم رو گرفت و داشت فشار میداد ولی من فقط دستمو گذاشتم رو دستش چشامو هی تنگ وباز میکردم وقصد داشتم بفهمم چی میگه

-اره مجبور نبودم دختر کوچولو من از این شیرین زبونیات خوشم نمیاد جرات داری دوباره برام شیرین زبونی کن اونوقت من میدونم وتو .تو خیلی بچه تر از اونی ک بخوای رو ب روی من وایستی

بعدم رفت عقب منم تو جام نیم خیز شدم چند بار نفس کشیدم وگفتم:تو خودتو در چ حدی فرض کردی من تو رو جزو ادمم نمیبینم چ برسه بخوام برات شیرین زبونی کنم در ضمن خودت دیدی این دختر کوچولو چ کارایی بلده خودتم میدونی وداری فرار میکنی از اینکه ی نفر پیدا بشه ک از تو بهتر باشه اینم از این دختر کوچولو یاد بگیر ک خودتو همیشه هم تراز هر کسی ک دیدی فک نکنی

 

 

برگشت سمت من کاملا خشم رو میشد از تو چشاش خوند کاملا داشت با سرعت میاومد جلو ک دکتر اومد ای خدا خیرت بده دکی جون ک ب موقع اومدی وگرنه من الان شهید زنده محسوب میشدم وداشتم جون میدادم واقعا ی لحظه با اون چشای این سرکار تهرانی فک کردم عزراییل بالا سرمه ولی نمیدونم باز این شجاعت رو از کجا اوردم اخ من مرض دارم اخ من مرض دارم خخخخخ

 


نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت19:48---6 اسفند 1393
رمانت عالی سعیده جون

فاطمه
ساعت20:30---4 اسفند 1393
رمان هات خیلی خوبه عزیزم هم پس دلم چی و همین جدیده منتطر ادامش هستم زود زود بزار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :saedeh rezaie | لينک ثابت |شنبه 25 بهمن 1393برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان man mineviisam و آدرس manminevisam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1393


نویسنده وبلاگ :

saedeh rezaie

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com